torsdag 6 maj 2010

Hoppas på 3 poäng idag...

Denna var med i min fyndhög :)
Nu är det snart match igen TFF-Mjällby på Vångavallen. Idag är jag och Neo hemma och tittar för det är så jäkla kallt plus att Neo är väldigt trött och somnar nog snart. Då vill jag inte släpa med han ut och sitta där och frysa. Hoppas ni vinner idag. Kämpa på bara.
Idag hade vi rea 29:- spänn/plagget helt sjukt va billigt. Folk blir som galna när det är rea. Tar inte hänsyn till något. Bara slänger allt omkring sig. Blir så trött, det är väl bara att hänga upp när man tappar något. Men men det lär ju aldrig hända. Det värsta jag vet är när dem kollar omkring sig ifall någon ser dem och sen sparkar undan det med foten som antagligen är smutsig. Önskar man fick vara ärlig och säga vad man tyckte en dag hehe.
Igår åkte Maya till Bali, tråkigt öhhh nej. Gud va skönt. Det är du värd underbara Maya. Du behöver vila ut dig lite. Tror alla behöver lite semester och den kommer snart. Jippi :).
Igår beställde jag en kavaj/jacka, ett par ljusrosa leggings och ett par svart/vita leggings. Idag fynda jag lite, en blommig klänning, en mintgrön kavaj och en coat 158 kr haha helt sjukt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar