lördag 15 september 2012

Förändring

Har fått med A på att fixa ordning vårt badrum på övervåningen. Nu snackar vi inte renovera utan bara fixa till det. Nya saker in gamla ut. Nu finns det ju inte så mycket grejer där inne för det är ju lika stort som ett soffbord typ. Jätte små badrum har vi. Tråkigt, vill verkligen ha ett stort och snyggt badrum men det får bli senare. Det som förstör mest i detta badrum är golvet. Som jag sagt förut, varför lägger man blått golv på toaletter? FAN, kan man inte lägga en färg som går till allt typ vitt eller grått. Blir galen på det blåa. Bara att gilla läget och gå efter det. Har sett jätte fina saker som passar och som verkligen kommer piffa upp det. Det vi ska göra innan badrummet bara är vår tvättstuga. Den ser för jävlig ut. Idag har vi rivit ner hela tapeten där inne för att spackla och måla om i vitt. Sen ska det in lite skåp och tvättställ och lite annat smått och gott som piffar till. Vi kommer inte lägga någon förmögenhet där inne heller men det finns ju budget alternativ med. Kommer nog bli fint där inne när det är klart. Det är ju så kul att fixa och dona om man bara får tiden för det.

Just nu händer väl inte så mycket här hemma, Ellie sover och Neo leker med en kompis. Jag har försökt hitta något jag ska ha på mig ikväll när vi ska ut och käka men det går som alltid, skiiiit. Har verkligen inget som passar. Har bara skor som jag är nöjd med. Figuren är ju inte på topp heller så inget blir ju bra. Fyyyyy faaaan säger jag bara.
A är på Åby och försöker få oss att bli miljonärer men än så länge har jag inte hört något så inget har väl hänt hehe. Tänk om, fasen vad gött det hade varit. Nu ska jag börja drömma mig bort ifall det skulle inträffa haha. GOOD LUCK...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar