måndag 15 oktober 2012

Hårblås fanskap...

Vår spis har pajat och det är tack vare min jävla hårblås. I lördags när jag stod och blåste håret så sa det bara pang och blåsen "exploderade". Fan vad rädd jag blev. Jag fick ingen stöt eller så men vilket skrik jag fick till. Så klart gick det ju några proppar, det är ju inte bara blåsen som pajat utan även vår spis. Man måste sätta på alla plattor för att det ska bli varmt och då snackar vi inte kokvarmt utan lite ljummet. Så nu måste vi få hit någon som kan kolla den och med vår tur så lär vi få köpa en ny. Dom är ju så billiga med. AAAAh jag blir så trött. Måste ha en ny hårblås med annars kommer mitt hår inte se så trevligt ut. Kan det inte gå sönder något mer när vi ändå är igång? Var ju inte så jäkla längesen tvättmaskinen pajade så vi fick köpa ny. KUL, NOOOOOT...
Får hoppas det kommer något gott ur detta haha men har svårt att se det.

Jaja, vädret är piss som alltid och jag är svin hungrig. Som tur är har Neo fått i sig pannkakor. Tog bara två timmar att steka dom och Ellie har ju bara välling ännu och lite smakportioner men dom är ju klara redan. ÅÅÅ jag vill inte äta mackor men får kanske ge mig till slut. Spis fanskap.
NEJ, JAG ÄR INTE FÖRBANNAD...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar