onsdag 17 oktober 2012

Idag

Blev en sväng till fotbolls planen tidigare idag för att se på när Neo tränade med sin pappa. Ellie blir alltid så himla glad när hon ser sin bror. Hon längtar nog tills hon får springa runt och leka ordentligt med honom sen. Kanske lite mer än vad han gör haha. Neo är så himla snäll mot sin syster, jag blir helt rörd när han sitter och pratar med henne. Får hoppas det håller i sig. 



Nu sitter vi och kikar lite tv. Ellie vaknade för en stund sen, jag trodde hon skulle sova för natten men icke. Hon brukar nämligen göra det om hon somnar vid sju snåret. Vi har ju som jag sagt innan haft riktig tur med att våra barn sover hela nätter plus lite till. Man blir ganska så snabbt bortskämd.
Nä nu ska jag mysa med min dotter och man innan det är dags att sova.

Hoppas ni har en mysig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar