torsdag 4 oktober 2012

Lite si och lite så

ÅÅÅ vad jag är sugen på att göra massor idag men har ingen ork. I mitt huvud kommer jag på tusen saker men kroppen säger nej till allt så ska nog lyssna på min kropp och ta det lugnt. Blir kanske en sväng ner till Allum senare. Det är dit jag åker om jag har tråkigt nu för tiden haha. Jag och Ellie.

Imorgon kväll ska jag och mannen iväg en liten stund för att först bowla och sen ut och äta. Det blir några från laget och deras tjejer men det blir en lugn och tidig kväll för det är ju match på lördag. Man  behöver ju faktiskt inte sitta hemma och glo bara för att man har match som vissa tycker sen att man inte ska festa det är en helt annan grej, för det är INTE OK. Vi tjejer behöver ju inte ta det lugnt för vi har då ingen match. Ska bli mysigt att komma iväg lite ihop båda två. Barnen ska vara hemma och mysa med sin farmor.

Nu ska jag äta lite för magen kurrar som bara den. Blir kyckling gryta och ris som mannen har kokat ihop. Han är en riktigt kock min sambo och det är väldigt skönt att ha en sådan här hemma för det blir alltid god mat.

Min egna master chef :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar