söndag 2 maj 2010

Så jäkla synd :(

TFF förlora idag med tyvärr. Tycker verkligen synd om dem nu. När ska det vända liksom. Får hoppas det vänder mycket snart. Inte så skoj när det går dåligt för någon man älskar. Man kan ju inte göra något heller. Mer än att stötta .
Mitt tips gick inte in idag heller. Ovanligt. Vet inte varför man är så iskall. Bara är så.
Nu sover Neo har han gjort sen 18.30. Han var helt slut då kan man ju inte hålla han uppe. Han är inne i en väldigt jobbig period vill ja lova. Hans temperament är nåt utöver det vanliga hehe. Vilka utbrott han kan få assa. Man blir ju nästan rädd för honom haha. Lilla grabben :)
Då var det snart en ny jobb vecka igen. Jobbar fram till fredag sen är jag ledig lördag och söndag. Hoppas inte det kommer in något fint i veckan för jag får inte handla mer nu. Måste skärpa mig assa. Blir ju så trött på mig själv hehe.
Nu vet vi vad vi ska göra på midsommar iallafall. Vi blev bjudna till Mia och Dennis på fest. Har redan fixat så att mamma kommer ner och är hemma med Neo. Ska bli riktigt skoj. Längtar.
Nu vakna min lilla grabb här. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar