måndag 3 maj 2010

Så skönt med träning :)

Nu har jag precis tränat lite på crossen. Helt slut, så jäkla skönt när man gjort det. Innan mig så tränade Neo på den. Han ville inte sluta, jag fick vänta på min tur sa han. Haha han är för go. Snart 3 och har redan börjat träna haha det ska börjas i tid. Idag har jag varit väldigt rastlös, tycker det händer för lite i denna staden. Visst jag har jobbat men efter jobbet vill man ju hitta på saker men det finns inte ett skit att göra. Har haft en bitter dag idag. Måste man få ha ibland.
Nu ska jag duscha sen hoppas jag på en kanon bra film. Förhoppningsvis en väldigt rolig sådan. Var längesen man såg en riktigt rolig film. Just friends är en riktigt rolig film. Kolla på den om ni vill skratta. Kom ihåg när vi såg den i Karlskoga med Malin och Jonas. Shit va kul. Saknar våra mysiga filmkvällar. Hoppas på att ta igen dem framöver. Känns som att man har mycket att ta igen. Har inte bott i GBG på snart 8 år. Hoppas på att få bo där snart igen :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar