torsdag 11 oktober 2012

Lite tjöt :)

Då sitter jag här igen och tjatar lite. Äter lite frukost medans lillan sover. Får passa på för hon vill gärna vara uppe i famnen hela tiden och se vad som händer runt om. Neo är på dagis/förskolan, idag har dom skol förberedande. Kan verkligen inte fatta att det är sista året på dagis för vår lilla prins. Blir skraj bara jag tänker på att han ska börja skolan, nojig morsa som jag är. Neo själv tycker bara det ska bli skoj, han blir ju en stor kille helt plötsligt. Större än vad han redan är.

 Mina små hjärtan




Idag händer väl inte så mycket. Ska försöka komma iväg och träna lite senare när Andreas kommer hem. Han ska först träna sen drar han en sväng till Borås för lite grabb häng. 
Igår blev det ju ingen jympa utan istället löpning 60 min. Det känns i benen idag vill jag lova, TUNGA som satan. Man ska känna att man lever.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar