onsdag 10 oktober 2012

Har äntligen kört igång

Igår köpte jag äntligen ett nytt gymkort. Blev jag och min kära granne Sara så nu ska vi köra röva av oss hehe kanske inte så mycket. Igår provade vi på spinning och jaaaa det var jobbigt men inte så konstigt då jag inte tränat på ett bra tag men så skönt det var efter. Idag ska vi köra lite jympa. Har ju lovat A att jag ska träna minst tre dagar i veckan. Det var kravet för att jag skulle få köpa ett. Det ska väl inte vara så svårt?
Jag tycker ju om spinning så mitt mål om några veckor (eller några månader) är att orka med ett medel pass och sen lite längre fram ett intensiv pass men tro mig jag har en bit kvar. Basen var jobbigt nog för mig. Kul att ha lite mål. Sen måste jag ju lära mig att använda gymmet med. Jag hatar verkligen styrketräning. Kanske för att jag inte vet riktigt hur man ska använda maskinerna på rätt sätt. Det är väl också något jag får lära mig om jag vill ha mina fina armar, ben och mage.

Här är två helt fantastiskt fina kvinnor med underbara kroppar. Jag kan inte bli pinnsmal, hade sett väldigt konstigt ut med tanke på att jag har höfter/RÖV. Men jag kan ju bli lite fastare ;) och det är ett av mina mål med träningen. Sen har jag 5kg som jag vill bli av med innan jag är nöjd. Kanske också ska prova på det där med att mäta mig. Nu måste jag bara ha tålamod för det är något som inte finns hos mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar